Складіть вдалий прес-реліз
Репортери, редактори і власники засобів масової інформації постійно жадають новин і тому вони часто залежать від прес-релізів, які дають їм нову інформацію щодо нових товарів, тенденцій компаній, підказки і натяки, а також інші можливості в їхній роботі. Насправді, багато чого з того, що ми можемо прочитати в газетах, журналах або публікаціях на комерційні теми, почути по радіо або побачити по телевізору, спочатку виходить із прес-релізів. На жаль, пересічний редактор отримує більш ніж кілька сотень різних прес-релізів щотижня, велика частина з яких одразу відмітається. Ваше завдання полягає в тому, щоб створити такий прес-реліз, який змусив би журналіста зацікавитися ним і прийти до думки освітити в пресі отриману з нього інформацію.
Використовуйте 10 наступних підказок, щоб створити помітний прес-реліз.
1. Використовуйте активний заголовок, щоб привернути увагу репортерів
Заголовок має вигідно виділяти ваш прес-реліз. Зробіть його коротким, активним і ємним одночасно; іншими словами, використовуйте щось на зразок – «Петрова названо Людиною Року», замість – «Василь Петров отримує нагороду Людини Року».
2. Надавайте саму важливу частину інформації на самому початку
Це перевірене та істинне правило журналістики. Репортерові необхідно мати можливість зрозуміти суть прес-релізу з перших двох параграфів. Насправді, це все, що звичайно може бути прочитано. Тому не ховайте якісну інформацію наприкінці прес-релізу. І пам’ятайте про “Шість питань” – “Хто?”, “Що?”, “Коли?”, “Де?”, “Чому?”, та “Як?”
3. Уникайте незаслуженої похвали і необґрунтованих заяв
Журналіст тонко відчуває неправду. Замість того щоб складати голослівні твердження, дайте реальну, корисну інформацію. Знайдіть реальні шляхи, щоб вигідно виділити себе і свою компанію та підкресліть свої сильні сторони. Для розкручування вашого бізнесу напишіть прес-реліз, який буде відповідати на запитання про ваш бізнес, а не просто давати загальні твердження про те, яким чудовим і цікавим є ваш бізнес, не пояснюючи чому.
4. Будьте активні і точні
Ви повинні викладати все такою мовою, щоб читач був настільки ж заінтригований, як і ви самі. Якщо ваш прес-реліз написано нудною і бездарною мовою, журналіст може вирішити, що інтерв’ювати вас буде нецікаво.
5. Не варто випускати прес-реліз більш ніж на двох сторінках
У самому крайньому випадку, якщо треба викласти необхідні деталі, ви можете використати три сторінки. Інакше, якщо ви не зможете укластися в дві сторінки, ви перестанете бути конкретним у своїй інформації.
6. Включить відомості про контакти
Переконайтеся, що ви включили контактну особу, з якою журналіст зможе зв'язатися для отримання більшої інформації. Ця відповідальна особа має бути в деталях знайома з усіма новинами, даними в прес-релізі, і повинна бути готовою відповідати на всі питання. Видайте прес-реліз на фірмовому бланку з логотипом вашої компанії – це виглядатиме професійно і дасть ще один шанс, щоб журналіст дійшов до вашої фірми.
7. Зведіть уживання спеціальної лексики до мінімуму
Якщо ви працюєте в технічній сфері, спробуйте не використовувати технічних термінів. Багато репортерів не знайомі з вашою компанією або галуззю виробництва, в якій ви працюєте. Нормальна мова, без жаргонів, є найкращим засобом донести вашу інформацію.
8. Підкресліть вигоди
Це підпадає під категорію «краще один раз побачити, ніж...». Уникайте таких слів як «унікальний» або «найкращий». Замість цього розповідайте про вигоди: економія часу і грошей, полегшення в побуті тощо.
9. Будьте точні і конкретні
Марсіа Юдкін, автор книги «Шість кроків до вільної реклами» (Marcia Yudkin, “Six Steps to Free Publicity”) називає це синдромом «Звичайно! А що це?». Читачеві необхідно візуально представити новий продукт, або довідатися про те, як працює новий вид послуг. Якщо сумніваєтеся, залучіть людей, незнайомих з вашим продуктом або послугами, для читання вашого прес-релізу і попросить їх описати те, що ви збираєтеся опублікувати. Краще використовувати більше деталей і конкретики, ніж менше. Як зауважує Юдкін: «Замість фрази «Нова книга Джексона містить інформацію, що призначена для того, щоб будь-який власник акцій одержав вигоду», напишіть «Нова книга Джексона містить інформацію про сім принципів ринкового аналізу, що дає можливість навіть випадковому інвесторові у цінні папери придбати вигідні акції». Ще краще навести хоча б два з цих семи принципів у вашому прес-релізі.
10. Вичитайте прес-реліз
Коли ви закінчите роботу над прес-релізом, не забудьте провести корегування орфографічних помилок. Якщо ви не занадто в цьому сильні, віддайте текст для перевірки вашому другові або колезі, що здатні це зробити за вас. Якщо ваш прес-реліз буде граматично недбалий, це не буде говорить на вашу користь.
www.vlasnasprava.infoчитать статьи
Или зачем предпринимателю облачные технологии?
От хобби к бизнесу, или плоды кролиководства
Туристический бизнес пополняется новыми компаниями. И не удивительно, ведь туризм так многолик: въездной, внутренний, выездной, и многочисленные подвиды деятельности.
Чтобы понять эффективность SMM-маркетинга для бизнеса, перед запуском кампании, стоит сделать тестовый объем работ.
Около 90% предпринимателей, открывающих мини-пивоварни, являются рестораторами.
ТОП читаемости
Как заработать на станции техобслуживания автомобиля
Визитная карточка создает впечатление о компании. Вот почему так важно, как именно она выглядит и что на ней написано
Джоббинг или собственная автомобильная заправка?
Более 200 граждан разных национальностей, проживающих в нашей стране, ведут свой франчайзинговый бизнес с сетью Жабка (Żabka).
Как легко открыть салон красоты в Польше? Мифы и реальность.
на форуме
Как открыть салон тайского массажа
#Тайский массаж#Тайские массажистки# Русско - тайская семья будет рада партнерам и...
Инвестиции в бизнес
Свежие предложения в сфере продажи бизнеса в Украине - https://inventure.com.ua/investments/business
Brand New Products теперь и в Украине
(Этот текст вытянул из польского форума, очень много негатива о фирме,поляки не могут...
Бариста Плюс - франчайзинг по иерархии
http://www.kstu.kz/
Бариста Плюс - франчайзинг по иерархии
http://www.kstu.kz/
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.
Имя кредитора: г-н Пол Уильям. Lender E-mail: paul_william_loanhouse@hotmail.com Мы предлагаем частные, коммерческие...
METRO: франчайзинг в Україні
Ребята! кто-то получил разъяснения или инфу по metro
METRO: франчайзинг в Україні
Хочу відкрити магазин! Підскажіть деталі по франшизі ramanyatsiuk@gmail.com Дякую