Челентано на Олімпі

Премія «Український Продовольчий Олімп» заснована за ініціативою професійних асоціацій харчової галузі на початку 2006 року. Метою створення програми «Український Продовольчий Олімп» є не тільки нагородження кращих у своїй сфері компаній і фахівців, інформаційна підтримка й висвітлення в ЗМІ на загальнодержавному рівні видатних досягнень вітчизняного бізнесу, але й аналіз різних сегментів ринку харчових продуктів на основі маркетингових досліджень та подальша інформаційна орієнтація споживачів, українських і закордонних партнерів, громадськості.
Лауреатами премії можуть стати підприємства продовольчого комплексу, які є лідерами у своїй галузі та пройдуть двоетапний відбір: аналіз на підставі відповідних коефіцієнтів, показників динаміки розвитку та оцінку реноме компанії на підставі публікацій у ЗМІ, відгуків клієнтів і партнерів та висновків Експертної ради.
В 2007 році Піца Челентано™ стала лауреатом премії «Український Продовольчий Олімп» в номінації «Найбільша мережа ресторанів швидкого обслуговування в Україні»
За створення і утримання лідерських позицій на ринку громадського харчування високі темпи розвитку мережі, миттєве реагування на технологічні інновації на ринку та неповторний імідж.
Піца Челентано™ є найбільшою мережею ресторанів швидкого обслуговування в Україні. Усього на сьогоднішній день 105 закладів, з них: у Західному регіоні – 21, у Східному регіоні – 25, у Південному – 25, у Центральному – 34.
www.prodolimp.com.uaчитать статьи

О чем говорила Мария в прямом эфире? Что важное обсудили и почему стоит покупать франшизу "БоХліб"
7 ПРИЧИН, почему стоит открывать кафе самообслуживания даже во время войны.
Почему стоит обратить внимание на компанию в сфере вендингового франчайзинга?
Может ли кофейня приносить стабильную пассивную прибыль?
Что за новый формат кофейни, та почему их называют новаторами в сфере обслуживания?
ТОП читаемости

Насколько прибылен бизнес ресторана японской кухни?
До кінця року відкриються 15 нових магазинів АТБ, таким чином компанія планує закінчити 2008 рік з результатом в 287 магазинів в мережі
Джоббинг или собственная автомобильная заправка?
Хотя в среднем рентабельность клинингового бизнеса составляет 10%, это не отпугивает предпринимателей. Ведь спрос на услуги ежегодно увеличивается
Честная история про франшизу G.Bar и новую идею бизнеса.
на форуме
Кофейный бархат: мобильный кофе в стрит-фуде
Мне понравился кофе Arabica Colombia Supremo. У него бархатный вкус, немного сладковатый с небольшой...
форнетти
Frozenfood.com.ua
Как открыть мини-пивоварню? Бизнес-план
Компания ООО «Т.Д.Гермес» ,сайт pivzavod-germes.ru, - российский производитель пивоваренного...
Вареники ТУТ и там по франчайзингу
Доброго дня! Цікавить франшиза "Вареники ТУТ". Тел.: 0979954825
Cinnabon: новое местожительство
Рассматривала несколько франшиз в сфере общепита, понравился Синнабон😊. Красиво,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация