Важкі часи українського рітейлу

Банки кілька років поспіль охоче кредитували роздрібну торгівлю, і зараз навіть у порівняно невеликих рітейлерів боргові коефіцієнти перевищують норму. У таких умовах мережі змушені сповільнювати темпи розширення й шукати способи зменшення боргу.
Понедельник
13.10.2008
Велике боргове навантаження може спричинити хвилю банкрутств, угод злиття та поглинання українських роздрібних мереж
 

Такий розвиток подій може спричинити занадто велике боргове навантаження компаній. В умовах коли залучити кошти для розвитку мережі з-зовні є неможливим багато хто з роздрібних мереж задумався про повний або ж частковий продаж бізнесу.

Нещодавно про подібні наміри заявили дніпропетровська "Велика ложка", донецька мережа "Амстор", луцькі "Пакко" і "Агроконтракт". Як коментує ситуацію віце-президент "Альфа Капітал Україна" Іван Шехавцев - компанії з високим борговим навантаженням і низькою рентабельністю не дуже цікаві інвесторам, які в нинішніх умовах у першу чергу дивляться на кеш, саме тому Україні загрожує масове банкрутство продуктових мереж.

Через складнощі з фінансуванням Fozzy Group теж переглянула стратегію розвитку на цей рік: спочатку планувалося відкрити 42 магазина, однак довелося скоротити плани до 27 (на вересень їх було відкрито всього 15). Fozzy Group поєднує 148 супермаркетів "Сільпо", 120 магазинів "Фора", 4 оптових гіпермаркети "Фоззі", 10 гастрономів "Дніпрянка" і 20 аптек "Будь здоров".

Ситуація з боргами компаній вже далася взнаки в Росії - цього року оголошена банкрутом велика уральська продуктова мережа "Незабудка", що управляла більш ніж 100 магазинами. Великий холдинг "Марта" припустив кілька технічних дефолтів по облігаційній позиції.


ТОП читаемости

Как открыть клининговую компанию? Бизнес-план /18.05.2013

Хотя в среднем рентабельность клинингового бизнеса составляет 10%, это не отпугивает предпринимателей. Ведь спрос на услуги ежегодно увеличивается

Бизнес на селе: креветочная ферма /11.09.2012

Наценка на каждой креветке составляет 100% от себестоимости

Как открыть мини-пивоварню? Бизнес-план /18.05.2013

Около 90% предпринимателей, открывающих мини-пивоварни, являются рестораторами.

Как открыть рекламное агентство. Бизнес-план /28.11.2011

Объем рынка рекламы в нашей стране превышает $4 млрд, а денежные потоки, направленные в этот сегмент в течение года возросли более чем на 60 %. На этот факт стоит обратить особое внимание: открытие рекламного агентства сулит большие перспективы

Открываем конный клуб. Бизнес-план /29.11.2011

Зарабатываем на лошадях