Фінансова криза далася взнаки
Потужні роздрібні гравці, що зазвичай розвивають власні мережі магазинів змушені переглядати свої плани розвитку. На розширення мережі згідно планів може забракнути позикових коштів. Таким чином компанії мають три варіанти вирішення проблеми: 1) зменшити плани розвитку; 2) скористатися слабкістю менших мереж, та у потрібний момент їх купити; 3) залучати до співпраці партнерів-франчайзі.
Відслідковуючи ринкові тренди "МД Рітейл", що розвиває мережу "Магазинів біля дому" вирішила пригальмувати свої заплановані темпи розвитку, що дозволить сконцентруватися на акумуляції фінансових ресурсів. Акумульовані таким чином кошти планується направити на купівлю невеликих мереж. Як пояснює фінансовий директор компанії Лариса Романюк, купівля невеликих мереж може виявитися значно дешевшою та ефективнішою інвестицією ніж відкриття магазинів "з нуля". Нагадаємо раніше "МД Рітейл" планувало до кінця 2008 року відкрити 110 нових магазинів у східному та центральному регіонах країни.
Луцька компанія "Наш Край" також скоротила плани з розширення своєї роздрібної мережі з раніше запланованих 90 магазинів до 75-80 торговельних точок до кінця 2008 року у зв'язку із ситуацією на фінансовому ринку. У вересні було відкрито 3 нових магазини в Західній Україні, а кілька супермаркетів у Східній Україні були закриті.
читать статьи
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Почему стоит покупать франшизу Wesoła Pani и на чем строится их бизнес-модель?
Более 200 граждан разных национальностей, проживающих в нашей стране, ведут свой франчайзинговый бизнес с сетью Жабка (Żabka).
Что такое франшиза цифровых кофеен та насколько это актуально сейчас?
ТОП читаемости
Как легко открыть салон красоты в Польше? Мифы и реальность.
Джоббинг или собственная автомобильная заправка?
На фоне падения рынка сеть ресторанов "Пузата хата" собирается в 2009 году нарастить свою долю рынка
Наценка на каждой креветке составляет 100% от себестоимости
Хотя в среднем рентабельность клинингового бизнеса составляет 10%, это не отпугивает предпринимателей. Ведь спрос на услуги ежегодно увеличивается
на форуме
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
(https://google.com/)
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
(https://google.com/)
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
google "google":https://google.com/
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
google.com google https://google.com/"]google google (https://google.com/) google google google "google":https://google.com/
покупка продуктов
Мне кажется более практичней заказывать уже готовую еду. Правда нужно быть уверенным в...
покупка продуктов
Главное учитывать правила обработки сырых и готовых продуктов питания. Вот статья по теме...