Як правило джоббер закуповує нафтопродукти за свій рахунок. Самостійно встановлювати роздрібну ціну франчайзі зазвичай має право, проте мусить дотримуватися певних принципів та правил, що попередньо узгоджуються у франчайзинговому (джобберському) договорі
Понедельник
29.09.2008
Перша джобберська АЗС на Україні з’явилася ще в 2000 році під маркою Тюменської нафтової компанії (ТНК)
 

У сфері реалізації нафтопродуктів частіше використовується термін джоббінг ніж франчайзинг. Він представляє собою схему співпраці незалежних компаній - нафтової компанії та власника АЗС. При цьому АЗС працює під торговою маркою та згідно стандартів постачальника (якість пального, стандарти обслуговування та зовнішнього вигляду АЗС), і реалізовує лише його нафтопродукти.

Після ТНК по джобберській схемі почали працювати й інші нафтовики, наприклад Лукойл-Україна, Славнефть, WOG, Укрнафта, Укртатнафта. Правда деякі компанії не афішують своєї діяльності за такою схемою, або ж розвиток за такою схемою не є для них пріоритетом. Для прикладу Лукойл-Україна, - на сьогоднішній день лише 5-7% АЗС мережі працюють по франчайзингу, компанія сконцентрувалася на побудові своєї власної мережі.

Протилежним прикладом є ТНК-Україна. 200 АЗС під торговою маркою "ТНК" працюють по джоббінговій схемі, на противагу 50 власним АЗС. Джоббери є стратегічно важливою частиною групи компаній ТНК-ВР в Україні, оскільки вони володіють та управляють більшістю заправок. У співпраці з ТНК-Україна власник АЗС отримує допомогу в реконструкції АЗС, тренінги для персоналу, гарантії поставок пального, участь у дисконтних програмах мережі, в замін на дотримання усіх стандартів постачальника.

Не так давно ТНК-Україна опрацювала новий договір для співпраці з партнерами. Оновлена схема співпраці підкріплена чіткими стандартами та вимогами, з метою забезпечити єдині стандарти якості роботи всіх АЗС ТНК.


ТОП читаемости

Франчайзинговый пакет /19.11.2009

Франчайзинговый пакет, который называют также франчайзинговой лицензией или франшизой - это основа франчайзинговой системы

Открытие турагентства. Бизнес-план /23.11.2011

Собрать вещи и уехать подальше от повседневных проблем — мечта практически каждого трудящегося человека. Многие стараются хотя бы раз в год ее осуществить. Желающих заработать на этой человеческой страсти также находится немало. Вы оказались среди них? Прекрасно! Для того, чтобы ваш бизнес был прибыльным, важно четко для себя уяснить некоторые нюансы этой сферы.

Книги о франчайзинге /13.03.2014

Дорогие наши читатели, конечно же, как говорять эксперты, лучший учитель – это практика, но все-таки предлагаем ознакомиться с отечественной и зарубежной литературой по франчайзингу, и надеемся, что данные книги будут для Вас хорошим подспорьем.

Виды франчайзинга /19.11.2009

Франчайзинговые системы можно структурировать по многим критериям. Представляем наиболее популярную классификацию

Франшиза - что это? /11.11.2009

Омонимия термина франшиза из сферы страхования и из сферы предпринимательской деятельности иногда вносит некоторые недоразумения