Cпеціалізованих компаній поки-що небагато, проте не за горами загострення конкуренції. Часом компанії, що декларують спеціалізацію на бізнес-подорожах мають підрозділи, що займаються всіма видами туризму
Четверг
25.09.2008
Надання послуг організації бізнес-подорожей не так давно стало окремим напрямком туристичного бізнесу
 

Першою українською компанією, що сконцентрувалася на наданні MICE-послуг (MICE /M — Meetings, I — Incentives, C — Conferences, E — Events&Exhibitions), тобто на професійній організації зустрічей, конференцій, виставок, бізнесових та корпоративних подій стала заснована в 2003 році у Дніпропетровську компанія "Новий стандарт".

Компанія "Новий стандарт" вирізняється також тим, що стала першою в історії цього напрямку бізнесу в Україні, що розпочала розвиток по франчайзинговій схемі. Недавно компанія розпочала співпрацю із першим франчайзі, тому "Новий стандарт" тепер можна знайти і у Львові.

"Купівля першої вітчизняної франшизи у сфері MICE є показником високого попиту на продукти цієї галузі, а також свідчить про довіру до вітчизняних компаній. І це не дивно, тому що основною перевагою української франшизи є відносно невисока ціна, у порівнянні з такими перевагами для франчайзі як підтримка на перших етапах діяльності фірми, готова база клієнтів, унікальна CRM система, маркетингова, рекламна та кадрова підтримка", - ділиться думками Анна Куценок, керівник франчайзингового відділу компанії "Новий стандарт ділових подорожей".

Серед українських компаній-старожилів, що більше 10-ти років спеціалізуються в сегменті business-travel є компанії "Ділові подорожі", "Нью Лоджик" (що з липня 2007 року стала представником міжнародного агентства Radius - 90 агентств та 4650 офісів у світі). Також часто в ніші ділового туризму працюють ряд великих тур-компаній.

Серед іноземних гравців цього бізнесу на Україні "Carlson Vagonlit", що працює при американському посольстві (об’єднує 3,5 тис. фірм по світу); компанія "Скай Тревел" - представник Hogg Robinson Group в Україні; офіційний представник туристичної служби American Express – компанія "Обрий Инк."; чи також "Золотой глобус" що є частиною Британської FCm Travel Solutions.


ТОП читаемости

Как открыть клининговую компанию? Бизнес-план /18.05.2013

Хотя в среднем рентабельность клинингового бизнеса составляет 10%, это не отпугивает предпринимателей. Ведь спрос на услуги ежегодно увеличивается

T.S.City - семь магазинов за год /22.12.2010

За несколько лет компания планирует стать крупнейшей сетью магазинов одежды украинского бренда, в этом году открыты 7 точек

Vianor: Впереди - рост рынка /18.05.2010

Разговор с директором Nokian Tyres Украина Игорем Богдановым

Книги о франчайзинге /13.03.2014

Дорогие наши читатели, конечно же, как говорять эксперты, лучший учитель – это практика, но все-таки предлагаем ознакомиться с отечественной и зарубежной литературой по франчайзингу, и надеемся, что данные книги будут для Вас хорошим подспорьем.

Delice: взять качеством, а не количеством /26.10.2009

Компания Делис отрабатывает франчайзинговую концепцию Magic Pop и подключает второе направление - Delimanjoo