У лідери із франчайзингом

Власник мережі - компанія "Фармастор" у 2006 році вирішила розвивати на той час новий формат аптек - фарммаркет (drugstore). Клієнту запропонували поєднання широкого асортименту медикаментів, парфумерно-косметичних товарів, побутової хімії і все це у торговельному залі самообслуговування. І клієнтам це сподобалося.
На сьогоднішній день це найбільша мережа фарммаркетів на Україні. Колектив нараховує більш ніж 1200 у більш ніж 150-ти фарммаркетів, що працюють в 24 містах України. Такому стрімкому розвитку мережі Фармастор завдячує не лише відкриттю власних точок чи поглинанню інших мереж аптек (компанія купила конкурентів "Софар", "Карл-Торн" і "Фармасіті" та "ФармаКиев" збільшивши свою мережу на 44 фарммаркети), але й розвитку по франчайзингу.
Відкрити аптеку під торговою маркою "Аптека Доброго Дня" можуть підприємці без досвіду роботи в аптечному бізнесі, що погоджуються дотримуватися корпоративних стандартів мережі. Майбутній партнер має диспонувати приміщенням торговельною площею від 100 кв.м, що має знаходитися на вулиці з високим потоком людей та мати відкриті вітрини.
Вартість франшиза мережі $10000; також підприємець має диспонувати початковим капіталом близько $75 000, та відраховувати на користь франчайзера роялті у розмірі 2% від обігу. Приблизний термін окупності фарммаркету - 24 місяці. Франчайзі фінансує відкриття та подальшу операційну діяльність фарммаркету, а також бере участь в дисконтних програмах та маркетингових кампаніях.
Проте конкуренти не забарилися, нещодавно зі своїм новим проектом - мережею фарммаркетів "Біла ромашка" стартувала Fozzy Group, що уже володіє мережею аптек «Будь здоров». Іншими парфумерно-косметичними мережами, що різняться від "Аптеки доброго дня" відсутністю в асортименті медикаментів, є DЦ та Космо, що також складають конкуренцію, та розвиваються частково по франчайзинговій схемі.
читать статьи

Компания настроена на велосипедизацию всей Украины
Компания развивает бизнес в Украине и планирует выйти на зарубежные рынки
Компания продвигает торговую марку за пределы ближневосточного региона и заинтересована в украинском рынке
Компания «Дом бусин» планирует активно развивать партнерскую сеть за рубежом
Николаевская сеть мастерских бытовых услуг рассматривает возможность расширения с помощью франчайзи
ТОП читаемости

Как легко открыть салон красоты в Польше? Мифы и реальность.
Более 200 граждан разных национальностей, проживающих в нашей стране, ведут свой франчайзинговый бизнес с сетью Жабка (Żabka).
Как заработать на станции техобслуживания автомобиля
Наценка на каждой креветке составляет 100% от себестоимости
Хотя в среднем рентабельность клинингового бизнеса составляет 10%, это не отпугивает предпринимателей. Ведь спрос на услуги ежегодно увеличивается
на форуме
Копійочка
https://vk.com/znakomstva_pokrovsk
Копійочка
http://planeta.mybb.social/viewtopic.php?id=598
Копійочка
http://planeta.mybb.social/viewtopic.php?id=598
Копійочка
на мій погляд краще замовляти косметику на сайті https://krasynya.com.ua/ де є великий вибір різноманітної...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?