Якщо аптечний кіоск краще відкрити у спальному районі міста, то «Біла ромашка» почуватиметься краще у складі торговельних центрів, біля супермаркетів – місцях де більший потік людей
Вторник
16.09.2008
12-го вересня відкрився перший фарммаркет «Біла ромашка» - новий напрям бізнесу Fozzy Group, що уже володіє мережею аптек «Будь здоров»
 

Розвиток нового напряму аптечного роздробу, за оцінками учасників ринку може бути реакцією на фінансові показники 2007 року, що завершився для Фоззі-Фарм зі збитком в 2,3 млн.грн.

Асортимент білої ромашки в 60-70% складають товари лікувальної косметики та засобів гігієни, в той час, коли основний асортимент "Будь здоров" – це медикаменти, тому ці дві мережі направлені на різні цільові аудиторії.

Формат фармакологічного маркету потенційно має більшу аудиторію споживачів, ніж звичайні аптеки, відзначають учасники ринку. Таким чином мережа «Біла ромашка» може скласти повноцінну конкуренцію як аптекам, так і парфюмерно-косметичним мережам, на кшталт DЦ чи Космо.

Fozzy Group на сьогодні є одним із найбільших операторів продуктового роздробу України, оборот якої в 2007 році склав близько $1,5 млрд. В склад групи входять 148 супермаркетів «Сільпо», 4 оптових гіпермаркети Fozzy Cash & Carry, 124 магазини "Фора" і 21 аптеку "Будь здоров", а також активи в інших сферах бізнесу.