03.09.2008

Рынок вендинга - кофейный передоз

Київський ринок вендингу цього року як очікується впаде на 25-30%

Вперше за останні роки столичний ринок вендинга знизився на третину. Кажуть, що причиною цього є відсутність привабливих місць для розміщення нового обладнання, а також ріст орендних ставок, що зробило покупку автоматів не привабливою інвестицією. Для збільшення своїх доходів спеціалізовані компанії почали активно пропонувати техніку в оренду, та давати наголос на сервіс.

50% київського ринку автоматів належить італійцям — Necta, Reavenors, Saeco. Близько 20% припадає на місцеві СPS Vending і завод «Томак». Близько 7% займають китайські виробники, найбільший з яких Palleo

В 2006 році в столиці працювало 3,5 тис. автоматів. В 2007 р. було продано близько 1,6 нових автоматів, а загальна їх кількість досягла 5 тис.

Продаж автоматів для продажу штучних товарів (вода, соки, снеки, бутерброди, DVD), за словами комерційного директора Vending Company Наталії Воротинцьової залишилися практично на минулорічному рівні. Відсутність зростання інтересу до таких автоматів, експерти пов’язують з відносно не великими заробітками на продажі такої продукції. Для прикладу при вартості обладнання для приготовлення гарячих напоїв в 3,5 тис. євро, його рентабельність складає 200-300%, тобі як автомат для продажу снеків обходиться в 4,5 тис. євро при рентабельності 30–100%.

Проте тенденція падіння об’ємів реалізації вендингових автоматів спостерігається лише в столиці, тоді як в регіонах активно зростає.

За матеріалами "Деловая Столица"

Поделиться статьей

Комментировать на форуме

0
Рынок вендинга - кофейный передоз

Еще нет ни одного комментарий к статье. Пусть Ваш будет первым.

Форум 287 тем, 1160 комментариев, 265 участников

хотите больше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank