"Стиль Д" планує до 2012 року інвестувати 175 млн.грн. у відкриття 220 магазинів
Четверг
20.11.2008
Незважаючи на фінансову кризу Дніпропетровська компанія "Стиль Д" не змінює плани розвитку мережі ProStor
 

Як і повідомлялося до початку кризи - до кінця 2008 року "Стиль Д" розширить мережу парфумерно-косметичної продукції ProStor до 110 магазинів.

Як прокоментувала директор з маркетингу мережі ProStor Вікторія Гнатюк, плани розвитку не змінюються, проте тепер дуже велика увага приділяється рівню обслуговування та введенням нових акційних програм, з метою підвищення лояльності клієнтів.

Перший магазин ProStor з'явився в 2005 році у Дніпропетровську. На сьогоднішній день мережа ProStor - це 103 магазинів в 12 областях, та 38 містах України – переважно на Сході та Півдні країни. Торговельна проща одного магазину складає від 150 до 300 кв.м.