В магазин компанія інвестувала більш ніж 1 млн.USD, а сам shop-in-shop займає близько 20% загальної торгової площі всього магазину, що становить 800 м.кв.
Среда
19.11.2008
Компанія Брокард-Україна відкрила магазин формату shop-in-shop у Київському ТЦ Більшовик
 

Формат shop-in-shop представляє собою відокремлене торговельне приміщення в загальному торговому залі BROCARD. Такий принципово новий формат магазину-в-магазині у світі часами практикується, але дотичить виключно продажу товарів класу люкс.

17 жовтня цього року компанія Брокард-Україна відкрила такий же магазин-в-магазині в Дніпропетровському ТЦ “Караван”, інвестувавши в магазин площею 600 кв.м. близько $900 тис. У планах компанії – відкриття ще п’яти магазинів формату shop-in-shop в Україні.

Мережа магазинів парфумерії та косметики BROCARD почала розвиватися в 2002 році. На сьогодні під брендом BROCARD працюють 55 власних магазинів по всій Україні. Компанія «Брокард-Україна» входить в склад німецького холдингу Brocard Group GmbH & Co.KGa.A.