15.11.2008

Франчайзинг високої проби

Ставка на франчайзинг дозволила Ювелірному Дому Zarina за 2 роки побудувати мережу з 38 фірмових магазинів

Франчайзингова історія Ювелірного Дому Zarina розпочалася в 2006 році, тоді власниця бренду Наталя Нетовкіна вже володіла трьома ювелірними магазинами в Черкасах та одним у Києві. Підготовка до запуску франчайзингового проекту тривала до того близько двох років, протягом яких пані Нетовкіна ретельно вивчала франчайзинговий досвід інших компаній.

Сьогодні під брендом "Ювелірний Дім Zarina" працюють 5 власних та 33 франчайзингових магазини по всій Україні

На початку розвитку франчайзингової мережі, власниця йшла на багато компромісів з франчайзі - ювелірні вироби власного виробництва продавалися з товаром інших виробників, практикувалася відстрочка платежів. Сьогодні умови співпраці значно жорсткіші: лише товар власного виробництва, у всіх магазинах однакова націнка, дотримання всіх стандартів оформлення магазину, обслуговування та ін.

Роялті у системі відсутні, замість них франчайзі зобов’язаний брати спільну участь у фінансуванні рекламних кампаній (рекламні відрахування - 1,5 % від обігу), які у Ювелірного Дому Zarina дійсно потужні. Zarina виступає спонсором кількох телешоу, та позиціонує себе як мережу бутіків ексклюзивних прикрас. Для прикладу кожного місяця на телеканалі M1 у програмі "Хроніки Моди" розігруються подарунки від Ювелірного Дому Zarina.

Поделиться статьей

Комментировать на форуме

0
Франчайзинг високої проби

Еще нет ни одного комментарий к статье. Пусть Ваш будет первым.

Форум 287 тем, 1159 комментариев, 264 участника

хотите больше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank