02.11.2008

У бізнесі з Нашою Рябою

Наша Ряба стартувала з програмою франчайзингу ще у 2002 році, і вже за півтора роки кількість фірмових точок перейшла тисячний рубіж

Усі торгові точки належать незалежним приватним підприємцям і компаніям. Стрімке зростання кількості фірмових торгових стало наглядним доказом правильного вибору стратегії розвитку компанії.

Основні вимоги до партнера - це взаємна довіра та повага у партнерських стосунках; повне розуміння, прийняття й слідування цілям франчайзера в просуванні ТМ "Наша Ряба", та дотримання корпоратичних стандартів

В рамках франчайзингового пакету партнер-франчайзі отримує право працювати під торговою маркою "Наша Ряба", гарантовані поставки продукції, операційний підручник системи, сертифікат фірмової торгової точки (в торговій мережі "Наша Ряба" використовується єдина концепція побудови й оформлення фірмової торгової точки) та договір купівлі-продажу устаткування.

Власником ТМ "Наша Ряба" є ВАТ "Миронівський хлібопродукт", що працює на агропромисловому ринку України з 1995 року. На сьогодні структуру групи формують дев'ять виробничих підрозділів, а виробництво м'яса птиці є основною спеціалізацією групи.

Поделиться статьей

Комментировать на форуме

0
У бізнесі з Нашою Рябою

Еще нет ни одного комментарий к статье. Пусть Ваш будет первым.

Форум 287 тем, 1160 комментариев, 265 участников

хотите больше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank