Мережа "Клік" планує зберегти структуру мережі: 70% франчайзингових магазинів, 30% - власних
Среда
22.10.2008
До 2012 року компанія АМІ планує розширити комп’ютерну торговельно-сервісну мережу "Клік" до 365 магазинів на території всієї України
 

За словами директора торговельної мережі "Клік" Ірини Абліцової сьогодні працює 81 магазин. Найбільше магазинів сконцентровано на сході країни. Мережу з 365 магазинів планується побудувати на основі власної торгової мережі "Нова Електроніка" та магазинів "Комп'ютери АМІ. Магазин партнерів", співпраця з якими ведеться по франчайзинговій схемі.

Магазини мережі "Клік" будуть працювати в двох форматах. Це або магазини площею 100-130 кв.м., локалізовані на головних торгових вулицях міст або в торгових центрах (формат "зірка"), або формату "магазин біля дому" площею 30-90 кв.м. що також можуть знаходитися в спальних районах міст.

Франчайзеру компанія АМІ пропонує право на використання торгової марки, відпрацьовані бізнес-технології, рекламні кампанії та консалтинг. Компанія шукає партнерів - підприємців, що мають власні або ж орендовані торгові площі від 30 кв.м. на центральних вулицях та вулицях з високим потоком людей в містах від 20 тис. населення.

Донецька компанія АМІ працює з 1992 року. З 1995 року компанія займається виробництвом комп'ютерної техніки, а роком пізніше вийшла на роздрібний ринок України, будуючи мережу під торговими марками "Нова Електроніка" та "Комп'ютери АМІ. Магазин партнерів". 17 травня 2008 року в Донецькій, Дніпропетровській та Луганській обласні з'явилися 3 перших магазини під ТМ "Клік".