П’ятизірковий франчайзинг

Дефіцит готелів дозволяє операторам та інвесторам отримувати надприбутки за рахунок високих розцінок на проживання. Для прикладу номер Radisson SAS, який у Європі коштує EUR100, у Києві продають за EUR330
Пятница
10.10.2008
Брак досвіду у реалізації готельних проектів українські бізнесмени компенсують співпрацею з міжнародними мережевими операторами
 

На сьогоднішній день на Україні працюють, або планують вихід міжнародні готельні бренди, такі як: Radisson SAS, Inter-Continental, Hyatt International, Hilton, Marriott International, Accor Group, Hilton, InterContinental, Rixos, Orbis, Rival Hotels Inn та інші.

Українським інвесторам співпраця зі знаними торговими марками вигідна, разом із розкрученим брендом вони отримують клієнтів, лояльних до торгової марки. Партнерство з українськими бізнесменами вигідне і для готельних мереж. Бюрократична тяганина пов'язана передусім з виділенням земельних ділянок чи отримання всіх дозволів важко дається іноземцям, для них зручніше відкривати готелі разом з українськими компаніями.

За умовами договору франчайзингу власник готелю купує право на використання бренду мережі та її ноу-хай. Йому доводиться сплачувати вступний внесок, роялті, а також відсоток з кожного номера (близько 3-11% доходу з номера).

Для прикладу початковий внесок за користування маркою Hilton становить $85 тис. за 275 номерів плюс доплата за решту — $300 за номер. Щомісячне роялті становить 5% виручки готелю. Щоб стати частиною мережі Radisson SAS, власник готелю одноразово платить $75 тис. (або $500 за кожен готельний номер). Роялті — 5% виручки, відрахування до маркетингового бюджету — 2% виручки.

Продавши власникові готелю франшизу, оператор не втручається у фінанси й управління готелем. Однак у договорі прописані вимоги до стандартів обслуговування, обладнання, використання торгового знака, реклами, оформлення готелю мережі. Раз на півріччя представник власника готельного бренда перевіряє, як виконуються ці вимоги.

У власників міжнародних готельних брендів є два джерела доходу: управління чужими/своїми готелями і продаж франшиз. Останнім часом власники мереж поступово позбуваються своїх готелів. Наприклад у 2006 році Accor Group, що володіє ТМ Sofitel, була власником 50% готелів мережі. До 2009-го групі належатиме тільки 30%. Розпродаж своїх готелів влаштувала InterContinental. Зараз групі належать лише 25 готелів, а в управлінні перебувають 512 об’єктів. Ще 3,2 тис. готелів працюють за франшизою оператора. Таким чином міжнародні готельні оператори продовжують збільшувати свої доходи, але вже за мінімальних капітальних інвестицій.


на форуме

Ритуальный бизнес

Очень мало информации Вы предоставили. Какие именно услуги хотите оказывать? Какой начальный...

2 комментарии
последняя 18.09.2019
Ритуальный бизнес

С чего начать бизнес по ритуальным услугам?

2 комментарии
последняя 18.09.2019
Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 комментарии
последняя 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 комментарии
последняя 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 комментарии
последняя 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 комментарии
последняя 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 комментарии
последняя 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 комментарии
последняя 21.05.2016